Avatar billede mjansen Seniormester
21. juli 2015 - 09:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se mit eget domæne fra lan

Hej

Efter skift til ny router Cisco RV325, kan jeg ikke se mit eget domæne.

Jeg har en hjemmeside som kører på min egen server. men efter at jeg har skiftet router kan jeg ikke længere se mit domæne, kan heller ikke hvis jeg skriver ip adressen. Dette er når jeg sidder på LAN siden af routeren.

Udefra kan man godt se hjemmesiden, både på ip og navn. Tror der skal sættes et flueben, så jeg indenfra LAN kan se ud på WAN og tilbage på mit eget net.
Avatar billede mjansen Seniormester
21. juli 2015 - 10:36 #1
Har pt. slået firewallen fra så virker det....
Avatar billede mjansen Seniormester
21. juli 2015 - 10:37 #2
Har kigget på lookback / hairpin NAT

Uden af finde en løsning.
Avatar billede mjansen Seniormester
25. august 2015 - 23:45 #3
Har ikke fundet det rette svar, men der ligger en lokal dns database på routeren, hvor jeg så kan taste de domæner som jeg arbejder med på mine egne servere.