Avatar billede CESkovgaard Mester
21. juli 2015 - 14:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Outlook preview af PDF virker ikke

Jeg har lige opdateret til den nye Adobe PDF viewer der nu hedder 'Adobe Acrobat Reader DC', og den understøtter tilsyneladende ikke 'PDF preview' i Outlook. Er der nogen der ved hvordan det kan løses?
Alternativ: er der nogen der ved hvor jeg kan finde den 'gamle' 'Adobe Acrobat Reader XI' der kunne, og som jeg i øvrigt synes er bedre end den nye DC version.
Avatar billede CESkovgaard Mester
21. juli 2015 - 14:58 #1
Til orientering:
Jeg har selv fundet den 'gamle' version XI (altså version 11). Den kan findes her: http://www.adobe.com/support/downloads/product.jsp?platform=windows&product=10 og den virker med Outlook.
Men det løser jo ikke problemet med 'DC' versionen, og for at undgå sikkerhedsproblemer bør man jo bruge den nyeste.
Avatar billede CESkovgaard Mester
19. september 2015 - 01:37 #2
Jeg har ikke fundet anden løsning end at beholde den gamle version 11, så det har jeg gjort.
Dette er kun for at kunne lukke spørgsmålet