Avatar billede Lillebit Nybegynder
25. juli 2015 - 18:28 Der er 4 kommentarer

Jeg har brug for hjælp?

Hvordan nulstiller jeg min pc når den vil have et login først?
Jeg kan ikke huske mit login længere :-(
Har prøvet Alt + F10 det duer ikke...
Håber at der er en som kan hjælpe?
Avatar billede Xenu Juniormester
26. juli 2015 - 21:28 #1
Hvis det er BIOS der er password på, skal du ned på bundkortet og nulstille BIOS ved at følge den anvisning som er i manualen. Du kan tage låget af din PC og se hvilket mærke dit bundkort er og søge manualen på google. Det er noget med at kortslutte 2 pin´s med en skruetrækker.
Avatar billede Lillebit Nybegynder
27. juli 2015 - 10:07 #2
Jeg ved ikke lige hvad BIOS er? Det er en bærbar pc...
Avatar billede Xenu Juniormester
28. juli 2015 - 17:52 #3
Find manualen på nettet, det står der :-) Det er lidt svært at give dig en anvisning uden at vide hvad det du sider med.
Avatar billede Lillebit Nybegynder
09. august 2015 - 10:01 #4
Tak for hjælpen, alt fungere nu ;-)