Avatar billede rughaven63 Nybegynder
26. juli 2015 - 01:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

rubbing alcohol

rubbing alcohol er det de skriver jeg skal bruge på et af de sites fra US hvor man kan lære forskellige metoder til forskellige kort osv, jeg læste en anden ttråd hvor en kvinde spurgte om dette, og hendes svar var at bruge Iisopropylalkohol hvilket jeg mener er alt for stærkt, så vil det være bedre at bruge "combi des" hånddesinfektions midel.

Er der nogle der har andre ideer til nogen umidelbar bedre substitut til rubbing alcohol ?
Avatar billede Blueeyez Mester
26. juli 2015 - 08:25 #1
Jeg ved ikke helt hvad du spørger efter men isoprobanok og rense benzin (begge kan købes i Matas)
Avatar billede madklub Guru
26. juli 2015 - 11:06 #2
Det er 70% sprit.
Du køber bare noget alm. husholdningssprit og fortynder til 70%.
Fortynd ca. 7 dele alm. sprit med 3 dele vand.
Du skal helst bruge destilleret vand.

Se her:
https://en.wikipedia.org/wiki/Rubbing_alcohol