Avatar billede Sprinkles Nybegynder
26. juli 2015 - 20:22 Der er 2 kommentarer

Chatrum virker ikke.

Hej eksperter

Jeg har brugt chatrummet på http://chat.worldsbiggestchat.dk/ en del gange, men har fået "ny" computer med Windows 7, og nu virker det ikke længere.

Jeg kan logge ind og kan skrive TIL andre (har testet med en ven), men jeg får intet frem på min skærm overhovedet, ikke engang mine egne beskeder.

Jeg har prøvet med internet Explorer og chrome og firefox og det er det samme.

Jeg tænker det må være en eller anden indstilling eller noget der mangler, men jeg aner ikke hvordan jeg skal finde frem til hvad det er.

Ved godt det er et meget specifikt problem, men måske en kan hjælpe alligevel.
Avatar billede nopsen Ekspert
26. juli 2015 - 20:28 #1
på deres support står dette:

"I øjeblikket opleves der problemer for IE10-brugere, når der modtages en ny besked/handling/privat besked. Det skrevne i skivelinjen forsvinder simpelthen og det er på ingen måde muligt at få det skrevne tilbage ved at opdatere chatten, da det bare sker igen.

LØSNING på problemet: TRYK på smileyen til venstre for skrivelinjen og det skrevne vil atter vende retur."

det omhandler godt nok kun explorer, men måske det også forekommer i andre browsere.
Avatar billede nopsen Ekspert
31. juli 2015 - 19:13 #2
kunne du bruge det?