Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2015 - 09:52 Der er 6 kommentarer

Vedhæfte fil til personlige brevflettede mails

Hej derude.

Jeg er i gang med at skulle sende den samme mail rundt, til mange mennesker. Der skal være tekst i mailen, som henviser til en vedhæftet pdf invitation.

Problemet er, at jeg simpelthen ikke kan få vedhæftningen til at fungere.

For det første kan jeg kun få lov til at vedhæfte en word-fil og ikke en pdf.

Ydermere, ender den tekst jeg har skrevet som henviser til den vedhæftede fil, i det vedhæftede dokument. Altså er mailen tom, så den kun indeholder en vedhæftet word-fil.

Jeg håber der er nogen som kan hjælpe. Jeg synes jeg har prøvet alle muligheder.

Min Outlook og Word er 2010 og Windows er 8.1.

På forhånd tak.

Mvh
Anne-Sofie
Avatar billede finb Ekspert
29. juli 2015 - 13:56 #1
Du kan lægge pdf´en på GUPL
og så henvise dertil i standard-mailen
mvh finb
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2015 - 14:15 #2
Hej Finn,

Tak for forslaget.

Men jeg kunne godt tænke mig, at pdf'en blev vedhæftet på almindeligvis. Hvis altså det overhovedet er muligt.

Mvh Anne-Sofie
Avatar billede ptj_11 Forsker
29. juli 2015 - 22:26 #3
Kan du ikke prøve at beskrive, hvordan du har forsøgt dig. Trin for trin.
Så har vi en bedre mulighed for at finde  ud af, hvor problemet opstår.
/ptj_11
30. juli 2015 - 09:46 #4
Er det en standard pfd-fil, der skal vedhæftes, eller er den også personificeret?
Avatar billede finb Ekspert
30. juli 2015 - 13:38 #5
Hvis du har andre mail-konti, fx yahoo,
så prøv der.
03. august 2015 - 15:16 #6
Det er væsentligt lettere at hjælpe dig, hvis du selv deltager i tråden!