Avatar billede mini-zax Nybegynder
31. juli 2015 - 04:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Min lyd bliver sendt videre over skype/team speak/raidcall/steam voice

Hej.
Jeg sidder med et problem med min lyd. Høje lyde som bliver afspillede på min computer (det er nok alt lyd, men hvis det ikke er højt går det ikke så klart igennem) lad det være musik eller lyde fra spil, bliver sendt videre til den jeg sidder men en voice sammentale med. Mit lydkort er et onboard på et MSI z87-g43 som bruger Realtek driver. Driveren er den nyeste og har også forsøgt at afinstallere audio driveren og gen-installere den. Forsøgt med en ældre driver. Forskellige audio porte, et andet headset (det jeg bruger nu en et Razer Kraken), alle tænkelige indstiller i Realtek konfig (alt fra støj reducering til Adskiler alle indgangsjacks som selvstændige enheder, og stort set alt hvad jeg har kunne komme på) og intet virker. Så har nogen et forslag ville det være super, for jeg er simpelthen gået tør for idéer.
Avatar billede mini-zax Nybegynder
31. juli 2015 - 04:54 #1
Skal måske nævnes at:
Headsettet er analog (jackstik)
Muter man lyden stopper det også over skype
Stereomix er disablet
Lyt til enheden er ikke slået til.
Har lige opgraderet til win 10
Avatar billede Blueeyez Mester
31. juli 2015 - 08:20 #2
Smid lige link til det headset du har..
Avatar billede Blueeyez Mester
11. september 2015 - 00:09 #3
Smider svar og afmelder overvågning.
Avatar billede mini-zax Nybegynder
12. januar 2016 - 03:26 #4
Opdateret mit chip-set og det løste problemet