Avatar billede arnepedersen Forsker
01. august 2015 - 09:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Win 10 oversætte

Hvordan kan jeg bede Edge i Win 10 oversætte fra f.eks. engelsk til dansk.
Avatar billede poko1 Ekspert
01. august 2015 - 11:19 #1
Prøv at læse
Njaa...
Edge er lidt en skuffelse, som fungerer udmærket, men som langt fra giver, hvad den har lovet.

http://www.computerworld.dk/art/234455/vi-har-testet-den-endelige-version-af-windows-10-her-er-vores-dom?utm_source=newsletter&utm_medium=newsletter&utm_campaign=dispatch+14367
Helt ude til venstre i Edge er der 3 prikker tryk og vælg Google
Avatar billede poko1 Ekspert
01. august 2015 - 11:20 #2
Ude til Højre sorry!
Avatar billede arnepedersen Forsker
01. august 2015 - 11:35 #3
Ja men hvordan finder jeg oversættelse i EDGE?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. august 2015 - 12:56 #4
Det kommer nok på et tidspunkt - pt kan edge ikke håndtere udvidelser overhovedet.
Avatar billede poko1 Ekspert
01. august 2015 - 15:32 #5
For at prøve Google Translator har jeg lagt et link på skrivebordet det virker fint her!
https://translate.google.dk/?hl=da&tab=wT#da/en/
Avatar billede kurtba Ekspert
02. august 2015 - 00:19 #6
Edge er sat til at starte med bing søgemaskinen i stedet for google.
Så sæt den til at bruge google.dk som startside i stedet for.
Gøres under Indstillinger - Avanceret.

Derved får man de kendte genveje, som følger med google. Bl.a. translate.
Avatar billede arnepedersen Forsker
03. august 2015 - 11:44 #7
Poko, det er ikke på selve udenlandske hjemmesider dit link er til. Det er blot en oversættelse side.

Kutba, de har jeg gjort, det hjælper ikke i Edge.

Claes57. Det er nok rigtigt. Jeg har nu skrottet Edge og bruger Explorer. Den fungerer fint sammen med Win10.
Skriver du et svar?
Avatar billede arnepedersen Forsker
05. august 2015 - 14:19 #8
Lukker.
claes57 har svaret. Giver du et svar?
Avatar billede arnepedersen Forsker
07. august 2015 - 15:03 #9
Claes jeg lukke selv, Tak