Avatar billede kta38 Juniormester
02. august 2015 - 12:22 Der er 1 løsning

Win 10

Jeg har opdateret min stadionære pc uden problemer og win 10 kører fint.
Jeg har nu været ved og opdater min laptop, men nu efter ca 10 timer er den stadig ikke færdig, jeg har prøvet at slukke den og genstartet den igen, den starter normalt op med start skærm og jeg logger mig på og skærmen bliver sort og der sker ikke yderligere noget - musen kan stadig ses og flyttes med?
Hvad gør jeg ? skal jeg lade den stå yderligere et ½ døgn eller?

opdatering fra win 8 til win 10
Avatar billede kta38 Juniormester
02. august 2015 - 13:50 #1
Status: 1½ time efter første indlæg mistede jeg tålmodigheden og genstartede laptop igen og først der fortsatte den med at opdatere til win 10 og blive færdig.