Avatar billede bas Forsker
03. august 2015 - 17:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows 10 - TV2 Play

Hej

Er der nogen, der kan fortælle mig, hvorfor TV2 Play ikke starter afspilningen af programmer i Windows 10?
Jeg har Geninstalleret Chrome, Firefox og Silverligt, men problemet er det samme.
TV2 Play supporten skriver, at TV2 Play i Chrome bruger en HTML 5 afspiller, så det burde vel være uafhængigt af Silverlight?

Firefox skriver, at der er sket en fejl med Silverlight plug in'et til trods for, at Silverlight lige er blevet geninstalleret.
Understøttes Silverlight slet ikke i Windows 10?

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Martin
Avatar billede bas Forsker
04. august 2015 - 17:08 #1
Løsningen ser ud til at være som nedenstående.

I Google Chrome:

Indstillinger > Vis avancerede indstillinger >
Under punktet System -  fjern fluebenet ud for
Brug hardwareacceleration, når det er muligt.

Genstart Google Chrome.
Avatar billede bas Forsker
15. august 2015 - 12:16 #2
Lukker.
Avatar billede Bent højstrøm Praktikant
06. juli 2017 - 20:47 #3
Prøv Microsoft Edge!!!
Jeg har hele tiden haft problemer med TV2 Play både i Internet Explorer og i Chrome.
Nu har jeg så lige opdaget at det kører klippestabilt i Microsoft Edge.
Det er uden at have Silverlight installeret, så Edge afspiller tilsyneladende med HTML5.
Sørg for at have den nyeste version af Windows 10. (Version 1703 Build 15063.413).
Edge er efterhånden blevet meget effektiv, kører meget hurtigt og stabilt.