Avatar billede Mig9 Nybegynder
05. august 2015 - 09:59 Der er 2 kommentarer

Facebook: svar en kommentar ej muligt hvorfor?

Hej Ekspert!
Håber at en kan hjælpe mig.
På Facebook kan jeg se at mine venner kan skrive et direkte svar på hvert enkelt kommentar under diverse opslag, dog ikke på nogen af mine opslag.
Altså når jeg ligger noget på min væg, kan folk godt kommentere, jeg kan godt trykke "synes godt om" men har ikke mulighed for at trykke "svar" på den enkelte kommentar.
Jeg har nyeste opdatering, jeg har prøvet på PC og iPhone, tænker det måske kan være i indstillinger, men kan ikke finde ud af hvor, kan søgt rundt på Facebook i hjælpe funktioner men finder ikke umiddelbart svar nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak
Avatar billede majbrittp Nybegynder
06. august 2015 - 11:52 #1
Jeg håber at du snart får et svar - jeg sidder med nøjagtig samme problem :-) eller dvs. næsten samme problem, jeg har tidligere kunnet svare under hver enkel privat kommentar på indlæg slået op på min FB væg, og idag er der pludselig ikke denne mulighed (jeg kan nu på mit seneste opslag på tidslinien kun trykke like under det folk har skrevet)
Avatar billede Susanne Hellmig Praktikant
04. juli 2019 - 17:23 #2
Hej,
Hvad var løsningen på problemet?