Avatar billede jjmb Nybegynder
14. august 2015 - 16:55 Der er 2 kommentarer

css: float eller flexbox

Hej,
Er der nogen der kan fortælle mig om denne fiddle er ok eller om det kan gøres bedre med flexbox?

http://www.cssdesk.com/vQpu9

pt bruger jeg floats, men ville gerne lave det med flexbox i stedet.. kan bare ikke gennemskue hvordan det skal gøres.
Avatar billede Slater Ekspert
14. august 2015 - 17:39 #1
Fordi flexbox stadig er ret nyt og ikke understøttes af lidt ældre browsere (bl.a. IE9 og delvist 10), er der ingen grund til at bruge det, hvis du kan nøjes med float.

Det er stadig en rimelig tommelfingerregel kun at bruge flexbox, hvis der er noget man ellers ikke kan.
Avatar billede Hoxfoximper Nybegynder
17. oktober 2015 - 12:45 #2
Brug Bootstrap, et frontend framework(bygger du alt i det, skal du bruge mindre tid og der er templates at finde);D