Avatar billede Jannickhess Professor
17. august 2015 - 22:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

I win 8.1 dk som jeg havede før, var der et krypterings pgr. MEN ?

Kære eksperter,

På windows 10 dansk er der ikke dette program, jeg kan ikke finde det her på ?

Hvad skal jeg så gøre ?
Jeg skal i denne her omgang bare gemme noget på en USB Nøgle..
Der jo så er Krypteret, jeg kender koden, men kan ikke komme til at låse den op ?

Nogen der ved hvad jeg skal gøre ?

Håber, nogen kan hjælpe mig med det her
Avatar billede store-morten Ekspert
18. august 2015 - 03:12 #1
Avatar billede claes57 Ekspert
18. august 2015 - 08:45 #2
du må finde frem til programmets navn, og geninstallere det. Var det et, der kom med usb-nøglen, så ligger det der nok stadig. Ellers har du måske brugt pgp?
Avatar billede Jannickhess Professor
16. oktober 2015 - 00:48 #3
Det var et krypterings program, der lå på windows 8,1
men ikke findes på win 10

Det havde jeg ellers glæde af
kontakter måske microaoft om det så

JH

Lukker ? da der ikke er nogen svar