Avatar billede AntonKleberg Nybegynder
19. august 2015 - 19:51 Der er 3 kommentarer

Alt gr duer ikke i windows 10

Hej. Har forsøgt at kigge rundt men har ikke fundet et svar til mit problem der kan bruges.
Min Alt Gr knap duer ikke, så kan kun lave @£$€ osv. ved hjælp af ctrl+alt+1,2,3,4 osv.

Hvad kan dette skyldes? Stort set helt ny laptop, kan jeg have slået det fra på en måde? Mit tastetur er på dansk. Laptopmodel: Lenovo Yoga 3 Pro  OS: windows 10

Alt hjælp modtages med kyshånd, jeg savner virkelig min Alt Gr knap!!

Det skal siges at hvis jeg holder alt gr nede og trykker på 1,2,3 osv så siger den en "pling" lyd som om jeg laver en incorrect command. Så Der ER altså forbindelse til min alt gr og den er ikke defekt. Hjææææælp

Desperationen rammer.
Avatar billede poko1 Ekspert
19. august 2015 - 21:38 #1
Har du DAN stående nede til højre ved Ur ?
Kan justeres i kontrolpanel Område Administrative indstillinger
Avatar billede Losha Nybegynder
27. august 2015 - 08:38 #2
Jeg har samme problem på min Yoga 3/win 10. Tastaturet er sat til dansk, og den engelske version er fjernet helt.
Avatar billede Losha Nybegynder
27. august 2015 - 08:58 #3
Fandt ud af det....

Afinstaller Synaptics, og hent den nyeste version på deres hjemmeside:

http://www.synaptics.com/en/drivers.php