Avatar billede DonDaase Novice
20. august 2015 - 16:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Booking system

Hej.

Jeg er, af min arbejdsplads, blevet bedt om at undersøge hvad der skal til at for at lave "læssevinduer" i vores forsendelse. Altså tidsvinduer hvor vores kunder kan booke til til at afhente deres varer. Som det er lige nu dukker de bare op på må og få og de giver selvsagt nogle udfordringer.

Er der nogen der kender gode leverandører af sådanne systemer eller måske navnet på systemer der kan håndtere det?

Sig til hvis der er spørgsmål.

Mvh. Jan.
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2015 - 17:29 #1
Hej Jan

Det kommer jo lidt an på i hvilken form det skal leveres, man kan til de fleste cms løsninger i dag få såkaldte booking systemer, vil tro et af dem kan konfigureres til at være noget I kan bruge til en slags tids bestilling.

Mange af dem kan man sætte op så man man-fredag har 5 mulige bookinger, fx. 10-11, 11-12, 12-13... osv. så kan man også angive hvor mange der skal kunne booke i det tidsrum og meget andet.
Når så kunderne er inde, kan de se hvad der er "ledigt" og så booke sig ind, systemet sørger så for booke det, sende en bekræftelse mail, sende jer en mail og I kan se i et admin system hvem der har booket hvornår osv.

Man kan så gøre det i forbindelse med en hjemmeside I har i dag, måske i det system der ligger bag den, eller sætte en lille læsning op kun til dette formål.

Hvis du har en mail eller tlf. kan vi evt. snakke sammen og se hvad I har i dag og jeg kan give et par tips. du kan fange mig på osj@device.dk

Vh
Ole Jørgensen
Avatar billede finb Ekspert
22. august 2015 - 12:17 #2
Du kunne bruge tamigo.dk
og lade som om "vagterne" er afhentning
finb