Avatar billede FroekenMi Nybegynder
21. august 2015 - 01:53 Der er 2 kommentarer

Nægtet adgang til ældgammel konto

Der sidder forhåbentligt nogle eksperter derude, som kan hjælpe mig med et problem, som jeg har døjet med i længere tid nu. Af samme årsag har jeg oprettet en profil her på sitet, da jeg håber, at de eksperter er nogle af jer!

Jeg har en enormt gammel konto (også kaldet e-mail (Microsoft Account)), som jeg ikke kan få adgang til. Jeg kender ikke til andre oplysninger end e-mail-adressen, adgangskoden hertil og det tlf.nr., der muligvis er opgivet.

Når jeg prøver at logge på kontoen dukker denne besked op: "It looks like someone else might be using your account". Jeg trykker "Næste" og skal verificere, at det ER mig, der er ved at logge på. Jeg får beskeden: "How do you want to receive your security code?" og er nødt til at trykke "I can't verify my account", da den anden e-mail, der er opgivet (som man ellers ville kunne bruge til at få tilsendt en kode) ikke eksisterer.

Det næste der sker er, at jeg bliver sendt til en anden side, hvor der står, at jeg skal indtaste e-mail-adressen på den konto, jeg prøver at komme ind på. Herudover skal jeg oplyse en kontaktbar e-mail-adresse (hvilket jeg selvfølgelig gør). Jeg bliver herefter videresendt til en helt tredje side, hvor der står: "Help us to keep this account secure by verifying that it's yours. To get back into your account, enter as much info as you can." Men da jeg, som sagt, kun har meget få oplysninger er disse ikke nok (får jeg at vide i den mail, der tilsendes mig efterfølgende) til at entrere kontoen!

Mit spørgsmål bør allerede nu være soleklart - hvad i alverden skal jeg stille op? Er det overhovedet muligt at vinde kontoen tilbage? Og hvad skal jeg i så fald gøre?

Jeg håber inderligt, at I kan hjælpe mig. Der vil selvfølgelig blive uddelt point til den, som kan (og vil) hjælpe mig.

På forhånd tak!
Avatar billede poko1 Ekspert
21. august 2015 - 09:00 #1
Prøv at rette dit spørgsmål til CoAdm! Ps Spørgsmål til og om Eksperten er GRATIS. :-)
Stil Spørgsmål her
http://www.eksperten.dk/spm/CoAdmin/
Avatar billede FroekenMi Nybegynder
29. august 2015 - 18:46 #2
Men det har jo ikke noget med Eksperten at gøre?