Avatar billede kaad87 Praktikant
22. august 2015 - 10:54 Der er 2 kommentarer

Ødelagte billeder

Hej folkens

Jeg er netop kommet hjem fra ferie og har opdaget at nogle af mine billeder ikke kan åbnes.

Det er jeg selvfølgelig super ked af og jeg søger derfor erfaringer fra folk som er stød på samme problem og måske har løst det.

Jeg har prøvet er par forskellige recovery-programmer, men uden held.
Avatar billede milter Ekspert
22. august 2015 - 12:38 #1
Får du nogle fejlmeldinger?

Kan du overføre de "ødelagte" billeder til din computer?

Har du stadig originalerne på SD-kort eller lignende?
Avatar billede daphne Novice
06. marts 2016 - 16:40 #2
Hvordan har du overført billederne ? - direkte via kabel til kameraet, eller ved at tage SD-kortet ud af kameraet og direkte i Pc'en ?

Håber som #1> skriver, at du stadig har billederne på SD-kortet, og afventer spændt din tilbagemelding.
Forhåbentlig har du fået løst dit problem.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne