Avatar billede Nolle_Hansen Nybegynder
22. august 2015 - 11:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Canon Pixma iP8500

Canon Pixma iP8500 med følgende fejlmelding: Den brugte blækbeholder er fyldt op!
Avatar billede milter Ekspert
22. august 2015 - 12:31 #1
Mon ikke det er bakken til spildblæk, der er fuld? I bunden af din IP8500 er der en bakke med nogle skumgummipuder, som opsuger og opbevarer den blæk, der kommer ud af printdyserne ved  rengøring.

Herunder er der et link til en beskrivelse af, hvordan du tømmer bakken og puderne og derefter nulstiller "tælleren", der melder om fuld blækbeholder. Du kan måske også løse problemet ved blot at nulstille tælleren, men du kan så risikere, at blækket fra bakken flyder over og ud på bordet under printeren.

http://www.druckerchannel.de/artikel.php?ID=1831&seite=1&t=panic_waste_ink_tank_full
Avatar billede Nolle_Hansen Nybegynder
23. august 2015 - 09:22 #2
Tak for hjælpen!
Prøver i første omgang at nulstille - ellers må jeg gå den lange vej.
Skriv et svar og jeg ovefører points.
Avatar billede milter Ekspert
23. august 2015 - 12:19 #3
Kommer her og held og lykke