Avatar billede thonis Nybegynder
28. august 2015 - 23:01 Der er 1 løsning

Flash animation virker kun på min egen computer

Hej.

Jeg er ved at lave en interaktiv bog i adobe indesign, hvori jeg har en importeret flash animation. Når jeg så eksporterer indesign filen som en swf fil virker den også fint, hvor den importerede flash fil afspilles når man bladrer om på den pågældende side.

Problemet er så at flash animationen på den pågældende side ikke afspilles så snart jeg flytter den oprettede fil til et andet bibliotek, eller prøver at afspille swf filen på en anden computer. Nogen der ved hvorfor?

Tak på forhånd.
Avatar billede thonis Nybegynder
27. september 2015 - 12:08 #1
Har selv fundet løsningen. Var fordi hele pakken skulle ligge på samme destination for at animationen virker.