Avatar billede Hhan Nybegynder
30. august 2015 - 14:40 Der er 5 kommentarer

Hjælp til design af logo

Jeg har brug for hjælp til design/opsætning af logo på basis af "idé".

Kan du hjælpe? eller ved hvem der kan?
Avatar billede claes57 Ekspert
30. august 2015 - 16:22 #1
google på 'idé', og vis billeder. Find 3-5 stykker, der tiltaler dig, og kopier dem ind på en samlet side/billede. Det uploader du på fx www.gupl.dk og linket til det sender du herind og beskriver dine tanker. Så er der noget at starte på.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
30. august 2015 - 17:36 #2
Skal det forstås sådan, at du har idéen, men mangler hjælp til den tekniske udførelse?
Avatar billede claes57 Ekspert
30. august 2015 - 17:57 #3
Hvis der er en idé til idé logo, så tegn det, tag et billede, og kør det ind på gupl - så er der sikkert en, der kan rentegne det i vektorgeafik, så det kan skaleres til brug.
Avatar billede Hhan Nybegynder
30. august 2015 - 20:20 #4
Ja, det skal forståes, at jeg har en idé, men den skal nok fin pudses en smule og vil derfor også gerne give en klink for det.

Logoet skal være et w, hvor et par "kraftige" tændstikmænd udgør w´et. Jeg ved ikke hvorvidt det giver mening claes67 og finnrasmussen ?
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
31. august 2015 - 07:53 #5
Det giver god mening. Har du mulighed for at tegne en meget rå skitse og uploade den som foreslået i #1 og #3 - så kan flere komme med et bud.