Avatar billede MidtOmNatten Nybegynder
30. august 2015 - 23:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook pst. fil på FTP server

Hej Eksperter.
Jeg har 2 laptops der gerne skulle dele 1 outlook 2007 pst. fil på min ftp server (unoeuro)Begge kører Win7 pro.

Har i forslag til en nem opsætning uden tredieparts tilføjelsesprogrammer.

Kanon side i har.

Hilsen Carsten ( den nye )
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2015 - 23:30 #1
Hvorfor ikke bare sætte det op med IMAP?
Avatar billede MidtOmNatten Nybegynder
30. august 2015 - 23:39 #2
Hej Domiino. Tak for hurtigt svar. Jeg vil gerne have 2 identiske outlooks med kalender mails og hvad der hører til. Har smidt en pst i roden på ftp men kan ikke få outlook til at kigge på den. Checker lige dit forslag. Vh Carsten
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2015 - 23:51 #3
Det bliver nok lidt et problem da den sikkerhedsmæssigt ikke "bare" kan se på en server. Så skal du lave det som et "delt drev"... det understøtter din udbyder nok ikke.

Alternativt skal du se om du kan sætte din egen mail, kontakt og kalenderserver op... evt. ownCloud.