Avatar billede skaanning Seniormester
01. september 2015 - 06:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Aktuel tid i celle

hej er der en der kan vise mig hvordan jeg får det aktuelle tidspunkt til at stå i f.eks a1 når b1 >0 uden at det forandrer sig igen som det sker hvis at man bruger now()
Avatar billede skaanning Seniormester
01. september 2015 - 07:58 #1
Hej jeg har også prøvet dette men den opdateres også hver gang der sker en ændring og det skal den ikke:)
Private Sub Worksheet_SelectionChange(ByVal Target As Range)

Dim Cell As Range

For Each Cell In Range("b7:b100")
If Cell.Value > 0 Then _
Cell.Offset(0, -1) = Now()
Next Cell
End Sub
Avatar billede supertekst Ekspert
01. september 2015 - 09:54 #2
Option Explicit
Private Sub Worksheet_SelectionChange(ByVal Target As Range)
Dim Cell As Range

For Each Cell In Range("b7:b100")
    If Cell.Value > 0 And Cell.Offset(0, -1) = "" Then _
    Cell.Offset(0, -1) = Now()
Next Cell
End Sub
Avatar billede skaanning Seniormester
01. september 2015 - 11:09 #3
Hej og tak det er jo klart når man lige tænker efter men mange tak:))
Avatar billede supertekst Ekspert
01. september 2015 - 11:14 #4
Selv tak