Avatar billede Kvaaen Novice
01. september 2015 - 11:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Returnér tekst start og slut

Hej Alle

Har nogle ruter i vores excel ark som jeg skal have en oversigt over.

Alle ruter har en mødetid.
Jeg har nederst i mit excel ark en sammentæller som viser mig hvor mange ruter/ordre der er pr. udkørsels tid.

Jeg har behov for at lave en formal som vender tilbage med entet den første rute på tidspunktet eller bedre endnu første og sidste rute på et givent tidspunkt. Det skal udfyldes automatisk.
Avatar billede kim1a Ekspert
01. september 2015 - 16:43 #1
Alt for få detaljer :-)

Har du mulighed for at uploade en testversion til gupl.dk?
Avatar billede Kvaaen Novice
02. september 2015 - 10:59 #2
Har ikke muligt for at uploade da der er fortrolig oplysning i arket.

Tror hvis jeg kan finde en måde at sammesætte HVIS & TRANSPONER formlerne så den kopiere og transponere noget hvis et kriterie er opfyldt.

Er dette måske en mulighed?
Avatar billede finb Ekspert
02. september 2015 - 12:03 #3
upload en dummy med fiktive navne/værdier,
så vi fatter spm.
Avatar billede Kvaaen Novice
09. september 2015 - 14:37 #4
...