Avatar billede LarsLj Novice
02. september 2015 - 17:26 Der er 2 kommentarer

Excel auto udfyld

Hej. I Excel kan man udfylde en masse celler hurtigt i lodret retning: Man står på den celle, der skal kopieres (f.eks. en sumformel). Man flytter cursoren ned i nederste højre hjørne så plus'set kommer frem, og så dobbeltklikker man.

Findes der en tilsvarende funktion, som kan autokopiere i vandret retning?

På forhånd tak for hjælpen

//Lars
Avatar billede store-morten Ekspert
02. september 2015 - 20:11 #1
Halv automatisk, i stedet for at dobbeltklik så træk i plusset til højre eller venstre.
Avatar billede LarsLj Novice
05. september 2015 - 07:43 #2
Hej Morten. Tak for svaret. Jeg er på udkik efter en automatiseret metode, så jeg netop IKKE skal trække cursoren hen over de celler, jeg skal kopiere til. Det er netop derfor, at dobbeltklikket er så genialt. Men måske findes det ikke. Store tabeller er som regel orienteret lodret!