Avatar billede hanloven Mester
04. september 2015 - 20:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Medal of honor warfighter crash

Spillet crasher ofte, når man dør. Den melder følgende: DirectX function "GetDeviceRemovedReason" failed with DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG: Device hung due to badly formed commands.. GPU: "AMD Radeon R9 200 series", Driver: 15.7.1 (15.20.1062.1004.150803a1-187674C).

Vi har prøvet at geninstallere driveren til grafik kortet og at opdatere DirectX, men uden held.

Håber nogen kan hjælpe med en løsning.
Avatar billede Slater Ekspert
04. september 2015 - 20:21 #1
Har du prøvet at installere den version af DirectX der hører til spillet? Bare rolig, du nedgraderer ikke til en tidligere version, du giver bare spillet mulighed for at bruge præcis de dll'er det er lavet til.

Hvis du har det på DVD, så find en mappe der hedder noget med redist eller support eller lignende på skiven og installer DirectX derfra.
Avatar billede Slater Ekspert
04. september 2015 - 20:21 #2
- Nogle gange ligger det også i spillets installationsmappe.
Avatar billede hanloven Mester
04. september 2015 - 22:27 #3
Super. Tak for tippet. Det må vi lige prøve.
Avatar billede hanloven Mester
05. september 2015 - 10:47 #4
Det er prøvet og hjalp desværre ikke.. En søgning på google viser at rigtig mange har sammme problem, men der er bare ikke rigtig nogen løsning.
Avatar billede hanloven Mester
04. oktober 2015 - 10:37 #5
Hmm.. Der er tilsyneladende ikke rigtig nogen der kan hjælpe, så jeg lukker spørgsmålet igen. Tak for forsøget.