Avatar billede sbsp Nybegynder
05. september 2015 - 14:27 Der er 1 kommentar

HP Pavilion

Jeg har en efterhånden meget gammel HP Pavilion "bærbar" PC den er meget længe om at boote op , men nu er den også "mærkelig" når jeg tænder den, starter den med at udsende nogle "klokkelyde" ding ding ding ding - en 6-8 gange før den begynder at boote op - hvad skyldes det ?
Avatar billede 220661 Ekspert
05. september 2015 - 15:34 #1
Har du noget usb udstyr der har dårlig forbindelse til computeren?
Eller evt en dårlig usb port?