Avatar billede Flemming_Roskilde Nybegynder
13. september 2015 - 22:34 Der er 3 kommentarer

Word er holdt op med at fungere

Jeg har via min arbejdsplads fået adgang til fra Microsoft at købe Microsoft Office 2013 plus. Efter lidt bøvl kan jeg starte alle programmer undtagen mit Word. Programmet starter op, efter lidt tid skriver det at Microsoft Word er holdt op med at fungere.
  Jeg kører Windows 10 - dertil er der ikke beskrevet løsninger jeg har kunnet finde.
  Det er en fejl der er beskrevet - og jeg prøver at starte i fejlsikret tilstand ved at trykke windowstast + R Skriver så winword/safe. Men jeg får at vide at windows ikke kan finde winword/safe. Winword kan den finde, starter programmet - og det crasher.
  Hvad skal jeg gøre? Jeg er usikker bruger, så simple løsninger helst!
Med venlig hilsen,

Flemming.
Avatar billede buddy45 Juniormester
14. september 2015 - 07:00 #1
Prøv at gå ind i Fjern/Rediger programmer. Klik på Office og vælg Rediger. Kør en reparation og se om det hjælper.
14. september 2015 - 10:49 #2
Der skal være mellemrum mellem "winword" og "/safe".
Avatar billede Flemming_Roskilde Nybegynder
14. september 2015 - 20:27 #3
Det var det manglende mellemrum der bragte mig videre - nu kører det. Tak for hjælpen!