Avatar billede Slettet bruger
18. september 2015 - 00:00 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Headset: Problem med lyd ved afspilning af optaget tale

Jeg har købt et headset http://www.eksperten.dk/spm/1005902. Det fungere bare ikke ordentligt.
Når jeg har justeret lyden i højtalerne ved ørerne, er lyde jeg afspille - altså det jeg har indtalt - alt for lav.

Hvad gør jeg ved det?

(Det betyder måske ikke noget når jeg taler med en anden. Så kan hun jo bare justere lyden (går jeg ud fra). Men jeg skal også bruge det til et program hvor jeg skal lytte og derefter indtale og afspille.)
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2015 - 00:04 #1
Ok, har nu teste både højtalere om mikrofon med Skype. Her balancere det fint. Og det er hovedsagen dét virker! Men, jeg skal stadig også bruge den til omtalte program, så har satdig brug for at kunne justere de to ting i forhold til hinanden.
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2015 - 05:22 #2
du skal ind i kontrolpanel/lydkort og skrue op for dit lydkort/mikrofon indgang.

jeg har sat min til 90% så overstyrer den aldrig og det virker også fint i Skype.

vær opmærksom på at skype har noget automatisk volume håndtering, så den skruer op/ned selv, afhængig af hvem du taler med. det kan slås fra i Skype, så du altid kører med samme stabile indstilling. jeg slog det fra fordi, efter at have talt med min ven Anders i ca 30 min, skruede lyden nedaf., og det blev den ved med at gøre. det var irriterende så jeg fik det helt slået fra.
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2015 - 14:22 #3
Tak for svaret. Men jeg er ikke med på præcist hvad det er jeg skal gøre og hvordan.
Har det noget med dette at gøre: http://www.filedropper.com/screen1 Hvis ja, hvilke af dem skal jeg stille hvor?
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2015 - 14:23 #4
Argh, hvad er nu det for noget. prøver at uploade billedet med en anden side.
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2015 - 14:25 #5
For helvede da også. Kan ikke finde et sted at uploade filne til visninghvor det fungere. Forsøger til det lykkedes.
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2015 - 14:27 #6
Hjælp mig.
Hvor kan man uploade en fil til visning?
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2015 - 14:34 #7
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2015 - 17:26 #8
Ingen??
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2015 - 19:59 #9
Tråden er vel blevet så lang ingen gider læse hvad der står. Jeg oprette sgu en ny!
Kan ikke vente længere.
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2015 - 22:36 #10
ja mikrofon, men under OPTAGELSE ikke afspilning.
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2015 - 03:25 #11
Jeg aner ikke hvad du mener. Der står ikke hverken optagelse eller afspilning nogen steder.
Du er nødt til at skrive lidt mere. jeg har ikke en dyt fortsand på dette / computer.
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2015 - 03:27 #12
Nå, ok. Fandt det. Skal så bare afprøve om det virker nu.
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2015 - 03:28 #13
Stod i forvejen på 84. Så var ikke meget den kunne flyttes. Prøver og vender tilbage.
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2015 - 03:32 #14
Jeg skulle aldrig have købt dem. Det er næsten ingen forskel fra før. Den er stadig ALT for lav! Og nu er der jo nok ikke meer jeg kan gøre, kan jeg forestille mig.
Mikrofonen i det headset jeg havde før, der var noget billigt lort til under 100 kroner, fungerede bedre.

Så blev man snydt igen!
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2015 - 03:33 #15
Satans også!!!
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2015 - 15:12 #16
-