Avatar billede arnepedersen Forsker
28. september 2015 - 10:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Oversættelse er blevet langsom

Pludselig er min Google oversættelse af udenlandske hjemmesider blevet utrolig langsom i Explorer. Andre browsere går det fint.
Jeg bruger helst Explorer.

Jeg bruger Vin10
Mvh Arne
Avatar billede claes57 Ekspert
28. september 2015 - 11:43 #1
ryd op. Dvs i Internet Explorer (den udgår med win10), tryk på Ctrl+Shift+Delete skal du vælge at rydde cachelagrede filer og billeder - alt andet laver du være. Og så klik på Slet.
Det rydder op i de midlertidige filer, som browserer gemmer på din disk for at vise siderne.
Avatar billede buddy45 Juniormester
28. september 2015 - 17:11 #2
Tag et kik på dine tilføjelsesprogrammer i IE. Fjern/deaktiver  unødvendige toolbars og deaktiver extensions der ikke benyttes. Slet søgemaskiner som bare ligger der og aldrig bruges.
Avatar billede arnepedersen Forsker
30. september 2015 - 11:06 #3
Har prøvet, men det hjælper ikke.
Oversættelse står bare konstant og søger.
Avatar billede frem-ad Professor
22. november 2015 - 16:50 #4
arnepedersen har du fundet en løsning, for jeg står med samme problem nu hvor den bare står og køre uden og komme med en oversættelse
Avatar billede arnepedersen Forsker
27. november 2015 - 11:05 #5
Nej desværre. Jeg har installeret Bing tooldbar og her kan jeg oversætte.
Avatar billede arnepedersen Forsker
11. januar 2016 - 08:50 #6
Jeg har ikke fået en løsning, derfor lukker jeg selv.