Avatar billede Steen Seniormester
30. september 2015 - 18:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flere konti i Outlook - mere overskueligt

Hej
Jeg har flere konti i Outlook 2013, og når jeg åbner outlook er alle konti lukket/klappet sammen, så jeg kun kan se kontonavnet.

Mit problem er at jeg skal åbne hver enkelt konto for at se om der under kontinavn > Indbakke er modtaget/ulæste mail. Findes der en lettere løsning, så at de konti der stadig indeholder ulæste mail, eller når jeg henter nye bliver vist og mere synliggjorde, end hver gang skal "åbne--- lukke" hver enkelt konti ?
Avatar billede ptj_11 Forsker
30. september 2015 - 21:39 #1
Der findes en funktion til at få vist ulæste mails på hver konto.
I Outlook 2010 skal du højreklikke på indbakke  og vælge "Egenskaber". Her kan du hakke af, at der skal vises anrallet af ulæste mails for den aktuelle mappe.
Der er sikkert en tilsvarende funktion i Outlook 2013.
Jeg har ikke adgang til version 2013, så jeg kan ikke garantere, at det præcist sådan i version 2013, men alt taler for det.
/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
30. september 2015 - 22:47 #2
Jeg har lige opdaget, at den anviste metode tilsyneladende kun virker, hvis den enkelte konto er oprettet som en pop3 konto, ikke hvis den er oprettet som en IMAP-konto.
/ptj_11
Avatar billede Steen Seniormester
30. september 2015 - 23:33 #3
Jeg har et "flueben" i  rubrikken "Vis antallet af ulæste elementer", men har fundet frem til at Outlook 2013, åbnes igen, som da jeg lukke programmet ned, så jeg holder fremover "indbakke" være foldet ud.

ptj_11, smid et svar og der er point
Avatar billede ptj_11 Forsker
01. oktober 2015 - 07:27 #4
OK. Det kan måske være en indbygget fejl i Outlook 2013
/ptj_11