Avatar billede JannikL Nybegynder
01. oktober 2015 - 13:27 Der er 5 kommentarer

iPhone låst i 45 år, kan jeg få billeder ud?

Hej

Min kollega var så uheldig at tabe hans telefon, så skærmen gik i stykker. Det resulterede i, at touch-funktionen blev lidt lumsk og kørte sit eget liv, så det swipede og gjorde ved på egen hånd. Telefonen lå så på mit bord i 1-2 uger, og da jeg satte den i laderen i morges og den tændte, fik jeg denne besked:

https://i.gyazo.com/49a3aea806819fef6085704ace66583f.jpg

Kan jeg på nogen måde hive billederne ud af telefonen, inden jeg resetter den? :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
01. oktober 2015 - 15:59 #1
Man kunne jo skifte glas først. Og ret dato - måske evt via itunes på pc og usb-kabel. Så er den nok ikke låst så længe (efter genstart af tlf).
Avatar billede JannikL Nybegynder
01. oktober 2015 - 17:17 #2
Problemet er, at jeg ikke kan ændre dato på den, da den jo er låst? Jeg kan hverken connecte til den via iTunes eller på nogle 3rd party programmer, da den står som "locked".
Avatar billede claes57 Ekspert
01. oktober 2015 - 17:34 #3
apple rep-afdeling? Hvis der ikke er backup af billeder, og de skal reddes, så sæt en prof til det.
Avatar billede buddy45 Juniormester
01. oktober 2015 - 17:38 #4
Selv om den er låst tror jeg stadig at du kan tilslutte den computeren og hente billeder ud.
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2015 - 05:52 #5
gå ind i en af de mange smarphone repair butikker der findes, og få det ordnet der. alt for besværligt at rode med selv.