Avatar billede Bist Nybegynder
01. oktober 2015 - 13:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Navigationsformular i Access 2013

Jeg har oprettet en database til mødebooking, og jeg har valgt at lave en navigationsformular med 7 faner. Under hver enkelt fane er der en formular der skal udfyldes på den enkelte kunde.
Fx kundedata, kundevurdering, opfølgning osv

Mit problem er nu at når jeg taster ind i den, og vil hoppe videre til den næste kundeindtastning, så skifter kun den ene formular. Ikke de 6 andre, så mine kundedata vil ende med at blive blandet sammen.

Hvordan kan jeg binde det hele sammen?

Det skal lige siges at jeg er total nybegynder på dette område, og alt hvad jeg har lavet er sket ved at prøve mig frem, eller ved hjælp af Google og youtube
Avatar billede terry Ekspert
03. oktober 2015 - 14:49 #1
If you using it on th eweb then I cant help. Otherwise I'd suggest having a main form which contains customer data and the the tab control contains sub forms with kundevurdering, opfølgning osv
Avatar billede Bist Nybegynder
07. oktober 2015 - 10:09 #2
Hi Terry :)

It is not a database for the web.
But now I've tried what you suggested and it's still not Working.

I think that some of the problem is that my form has to contain a lot of fields for information.
I'm afraid it is to big?
That is why I have devided them into 7 or 8 forms that I need to connect somehow.
Avatar billede terry Ekspert
07. oktober 2015 - 10:14 #3
How many fields are we talking about?
Have you normalized your tables?
Avatar billede terry Ekspert
07. oktober 2015 - 10:15 #4
Maybe seeing the dB will help find a solution?
ekspertenATsanthell.dk
AT = @
Avatar billede Bist Nybegynder
08. oktober 2015 - 13:23 #5
Terry - you are a genius..
Now it is working :)

I continued working with the subform and that worked.

If you will leave a reply I will give you the points.
Thanks for your help :)
Avatar billede terry Ekspert
08. oktober 2015 - 14:24 #6
:-)
Great you got it to work.