Avatar billede MicJohn Nybegynder
01. oktober 2015 - 21:08 Der er 1 kommentar

Outlook 2011 til Mac fryser efter opstart

Hej
Jeg har en udfordring med, at Outlook 2011 på min Mac fryser kort tid efter programmet er startet. Resten af systemet er upåvirket.

Jeg har opgraderet til El Capitan, men har haft problemet før.

Please help

Tak.

Dbh
Michael
Avatar billede andreas86 Nybegynder
02. oktober 2015 - 15:46 #1
Jeg ved ikke om det er det der er årsagen, men der er i hvert fald meldt om problemer med Office 2016 ved El Capitan. Se evt.

http://www.it-blogger.dk/office-2016-til-mac-virker-ikke-ved-os-x-el-capitan/

Nu siger du selvfølgelig at du også havde det før og at det er Office 2011, men tænker måske det kan være udfordringer med Office og Mac, som nu er blevet værre ved El Capitan. Der er i hvert fald en del der beskriver disse problemer ved El Capitan, så mon ikke snart der kommer en løsning til problemet?