Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2015 - 14:26 Der er 1 kommentar

Hvordan ændrer jeg hvad min startside skal være?

Hej

Jeg er ny til ASP.NET MVC.

Jeg har en Index side og en Login side.

Nu starter den sjovt nok med Index når jeg får publishet, men hvordan får jeg den til at bruge login siden først?

Jeg har læst man skal ændrer i denne her:

  routes.IgnoreRoute("{resource}.axd/{*pathInfo}");

            routes.MapRoute(
                name: "Default",
                url: "{controller}/{action}/{id}",
                defaults: new { controller = "Home", action = "Index", id = UrlParameter.Optional }

Men hvis jeg skriver Login istedet for index, så fejler min side.

Det er som om jeg skal lave noget om i controlleren også?
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2015 - 14:49 #1
Til info, så har jeg oprettet en ny mappe, hvor i mine aspx. dokumenter ligger i. Jeg tror det er fordi den ikke kan finde ud af at scanne den nye folder - Hvorfor kan den ikke det? (den skriver nemlig den leder under views og Shared