Avatar billede schnuppermaus Nybegynder
02. oktober 2015 - 20:09 Der er 3 kommentarer

Freemake

Har downloadet Freemake,da jeg ønsker,at downloade klip fra youtube.Kan ikke rigtig få det til at virke.Er der en der kan forklare mig fremgangsmåden,så selv jeg kan forstå det ?
Avatar billede poko1 Ekspert
02. oktober 2015 - 22:14 #1
Tryk p
å indsæt URL så kører det helt af sig selv
Avatar billede eurositi Ekspert
03. oktober 2015 - 09:23 #2
Et rent online-baseret alternativ er: savefrom.net

Husk altid at installere Freemake med brugerdefinerede indstillinger - ellers installeres der noget irriterende adware (f.eks. Ask Toolbar) på din computer.
Avatar billede schnuppermaus Nybegynder
03. oktober 2015 - 20:09 #3
Som skrevet,er jeg ikke noget PC geni.Hvis jeg går ind på youtube,og højreklikker,hvilken linie skal jeg så bruge,eller er jeg helt galt på den.Hvor skal jeg indsætte URl ?