Avatar billede karlmorian Nybegynder
03. oktober 2015 - 16:09 Der er 2 kommentarer

Videoredigeringsprogram

magix movie edit; er gratis, men med tilkøbsmulighed - alle koster kr.30. Hvis disse er meget små er det måske billigere at købe: Magix movie edit pro: kr.449 incl. manual ???
Avatar billede karlmorian Nybegynder
25. oktober 2015 - 10:20 #1
Redigeringsproblemet er løst.  Jeg har købt : Magix Movie Edit Pro
Avatar billede karlmorian Nybegynder
22. februar 2016 - 10:14 #2
Det irriterer mig at der vedbliver at komme rykkere, Spørgsmålet er løst for længst, hvilket også står på siden. Men der må jo være et eller andet jeg ikke gør rigtigt ?  Jeg ønsker spørgsmålet lukket - tak !