Avatar billede kaspertb Praktikant
03. oktober 2015 - 20:15 Der er 5 kommentarer

Kan jeg sætte Playstation 4 til bærbar computer?

Hejsa,

Jeg skal afsted på ferie her om et par timer. Jeg tænkte på om jeg på nogen måde kan koble min PS4 til min bærbare computerskærm?

Jeg har en HDMI-indgang i min computer.
Avatar billede claes57 Ekspert
03. oktober 2015 - 20:21 #1
Bærbare har typisk hdmi-udgang til tv. Der er normalt ikke en indgang.
Avatar billede kaspertb Praktikant
03. oktober 2015 - 20:27 #2
Ja, men jeg efterspørger en løsning ;-)
Avatar billede claes57 Ekspert
03. oktober 2015 - 21:01 #3
en alm skærm med hdmi-indgang kan bruges. muligvis er der tv på hotel-værelse som har hdmi. Men bærbar kan ikke bruges.
Næste gang, så tænk gerne et par dage før du skal afsted. Er du begyndt at pakke tøj?
Avatar billede kaspertb Praktikant
03. oktober 2015 - 22:46 #4
Hej igen,

Jeg skriver her på forummet for at få hjælp. Der må da på en eller anden måde være en mulighed?
Avatar billede claes57 Ekspert
04. oktober 2015 - 06:34 #5
Du er for sent på den. Men du skal indkøbe et hdmi-capture kort (ekstern 'tuner') og sætte det til bærbar, installere det medfølgende program. Og derefter installere steam-klient software. Se http://www.gameranx.com/updates/id/22100/article/how-to-stream-ps4-games-to-your-laptop/
Helt ærligt, det er ikke godt, og jeg vil ikke anbefale den løsning. Men der er muligt.