Avatar billede petersen7913 Forsker
05. oktober 2015 - 18:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windows 10 Mail app

Er der nogen, der kan hjælpe mig med at sætte Windows 10 Mail app op til min mail fra Gigahost?

Det er IKKE en outlook mail, jeg forsøger med POP3/IMAP men kommer ikke igennem.

Under 'Anden konto' skriver jeg mailadr og password, som jeg bruger til mail inde i min Gigahost konto. Og jeg får kun at vide, at 'vi' ikke kunne finde oplysninger om kontoen.

Det er lidt træls, jeg har ikke kunnet sende mail fra min primære mail i over en uge :(

Takker på forhånd.

PS. jeg har også oprettet et spørgsmål om Thunderbird mail, hvis nogen falder over dobbelt spørgsmål ;)
Avatar billede conz Juniormester
08. oktober 2015 - 17:24 #1
Du skal selv indtaste oplysningerne om kontoen. Du finder de oplysninger du bruge her: http://support.gigahost.dk/?p=11
Det samme gælder for Thunderbird.
Avatar billede petersen7913 Forsker
20. januar 2016 - 10:50 #2
For at lukke