05. oktober 2015 - 22:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort i denne maskine

Hej folkens. Jeg kigger lidt på denne computer: https://www.fcomputer.dk/computer/b%C3%A6rbar/lenovo/y50-70-16gb-core-i7-512gb-ssd-15.6%E2%80%B3-uhd-4k-ips-gtx860m-4gb-gamer-b%C3%A6rbar.html?utm_source=priser.dk&utm_medium=agregate&utm_campaign=priser.dk

Mit problem er pt at der står: NVIDIA GeForce GTX 860M / Intel HD Graphics 4600

Jeg har ført købt en HP, hvor de havde lavet noget gøjl med et skærmkort og grafikkort, hvor den så skulle skifte mellem de 2, når man spillede og var i windows, for at spare strøm. Problemet er bare at det ikke virkede og jeg kunne ikke spille noget som helst, fordi spillene ikke kunne genkende driveren som HP selv havde lavet. Vil det blive samme problem her?

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede Slater Ekspert
05. oktober 2015 - 22:26 #1
Du kan næsten ikke få en computer i dag, som ikke har to grafikkort, med mindre du vil nøjes med det onboard. Dit tidligere problem er altså ikke noget generelt, og jeg har aldrig selv oplevet det med min arbejdslaptop med HD 4000 og 740M.
20. oktober 2015 - 19:50 #2
Viperine>> vil du ikke have nogle point for dit svar? :)
19. november 2015 - 13:04 #3
Nu er der næsten gået en måned, så jeg laver et svar og lukker spørgsmålet. Viperines svar var det jeg gik efter.
Avatar billede Slater Ekspert
19. november 2015 - 13:41 #4
Beklager, jeg fik ikke lige holdt øje med tråden. Helt fint du lukker.