Avatar billede LarsPetersen75 Nybegynder
06. oktober 2015 - 09:28 Der er 1 kommentar

Hjælp til køb af lås

Hej,

Jeg står og skal have ny lås til sikring af mit hjem, da flere i nabolaget den seneste tid har haft indbrud. Her bliver jeg en smule panisk.

Jeg har kigget lidt på de elektroniske låse til hoveddøren, men da jeg ikke kender nogen, der har disse, er jeg lidt usikre på dem. Er der nogle herinde, der har erfaring med dem? Eller vil I anbefale en almindelig rukolås eller andet i stedet? Jeg har bl.a. set på http://www.billigsikring.dk/shop/laasecylinder-serier-246s1.html, som har flere forskellige rukolåse, og jeg kan ikke rigtig finde frem til forskellen......

Mvh
Lars Petersen
Avatar billede finb Ekspert
06. oktober 2015 - 14:35 #1
Måske systemnøgler, som ikke kan kopieres alle vegne + en alarm.
Alarmen kan gå til din mobil.
Hvis alarmen skal gå til alarmcentral,
bliver det dyrere.
Og sæt 2 låse på yderdøre !
Så finder tyven måske et nemmere hus.