Avatar billede pretttyfly Praktikant
06. oktober 2015 - 10:03 Der er 8 kommentarer

Sim lås på Lumia 925

Hej gutter og gutinder, jeg har købt en brugt Lumia 925 over nettet (DBA) og vedkommende jeg købte den af var så "flink" at undlade at fortælle at den var sim låst til T-mobile, nu er spørgsmålet så, findes der et værktøj til at låse den op lige som i gamle dage ? det skal siges at jeg har prøvet at kontakte T-mobile, men de nægter at hjælpe fordi jeg ikke har abonnement hos dem, håber der sidder et klogt hoved derude der kan hjælpe :)
Avatar billede claes57 Ekspert
06. oktober 2015 - 11:56 #1
Avatar billede pretttyfly Praktikant
06. oktober 2015 - 12:44 #2
har du nogen erfaring med den side Claes, for det koster jo altså tæt på 400 at få dem til det ??
Avatar billede claes57 Ekspert
06. oktober 2015 - 12:59 #3
Jeg har aldrig haft en låst telefon. Men du kan selv Google 'Nokia 925 unlock' der var andre sider med samme tilbud. Bla en .ru som jeg ikke ville turde prøve.
Avatar billede pretttyfly Praktikant
06. oktober 2015 - 13:03 #4
jeg prøver sq selv og se om jeg kan smide en ny rom på den, det værste der kan ske er at den bliver bricked..
Avatar billede claes57 Ekspert
06. oktober 2015 - 14:33 #5
Held og lykke med projektet. Læg et svar selv, så du kan lukke spg.
Avatar billede pretttyfly Praktikant
06. oktober 2015 - 15:03 #6
jeg lader det stå lidt endnu i tilfælde af at en eller anden skulle ha en ide :)
Avatar billede conz Juniormester
08. oktober 2015 - 17:30 #7
Avatar billede pretttyfly Praktikant
13. oktober 2015 - 15:16 #8
betalyte, vær nu sød at læse hvad jeg skriver, jeg HAR været i kontakt med t- mobile, og de vil ikke hjælpe fordi jeg ikke har noget abonnement hos dem.