Avatar billede mik28 Seniormester
07. oktober 2015 - 11:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Surface

Hej Eksperter

Er der en som kan forklare mig hvad surface er. Er det et OS eller er det en term. Jeg mener kan man bruge surface i windows 8 eller 10. Jeg kigger p.t. paa denne maskine http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=6157. Vil den kunne anvende surface
Avatar billede aphandersen Juniormester
07. oktober 2015 - 12:09 #1
Surface er en slags avanceret tablet fra Microsoft der kan køre Windows 8/10. Den er en slags hybrid mellem en bærbar og en tablet og anvendes derfor f.eks. især af studerende.

Det du linker til er ikke en surface. Surface er et bestemt mærke af "bærbar" du skal kigge efter. Men først skal du jo finde ud af om det du har brug for er en alm. bærbar eller en surface.

Hvad skal du bruge den til?
Avatar billede aphandersen Juniormester
07. oktober 2015 - 12:11 #2
Her kan du evt. læse lidt mere om Surface og se hvordan den ser ud:
http://www.it-blogger.dk/anmeldelse-af-surface-pro-3/
Avatar billede mik28 Seniormester
07. oktober 2015 - 12:15 #3
Jeg skal udvikle en app til en surface maskine
Avatar billede aphandersen Juniormester
07. oktober 2015 - 12:22 #4
Okay, i såfald skal du jo som udgangspunkt udvikle den til Windows 8/10 som en metro app. Så burde den kunne køre begge steder. Man burde jo så både kunne teste den på en surface maskine og på en alm. bærbar med windows 8/10.

Men du får selvfølgelig først testet den rigtig på en Surface maskine ved at købe selve maskinen. Afhænger jo også lidt af hvad du tjener på app'en.
Avatar billede mik28 Seniormester
07. oktober 2015 - 13:45 #5
Tror nok jeg forstaar. Surface er bare et navn paa en windows tablet. Tak for hjaelpen. laeg gerne et svar saa jeg kan lukke traaden
Avatar billede aphandersen Juniormester
07. oktober 2015 - 14:15 #6
Her er svar :-)
Avatar billede jensenjs Juniormester
07. oktober 2015 - 17:10 #7
Som peddi skriver, helt korrekt.

Navnet opstod i forbindelse med deres bord.

http://money.cnn.com/2012/06/19/technology/microsoft-surface-table-pixelsense/