Avatar billede eurodont Juniormester
10. oktober 2015 - 14:12 Der er 3 kommentarer

Langsom forbindelse

Hej eksperter.

Efter at jeg igår opgraderede fra Windows 7 til Windows 10 er min netforbindelse blevet håbløs langsom ... downloadhastighed på ca. 0.25 Mb hvor den førhen var på 10 Mb.

Har ringet til Telenor, men den service jeg fik derfra var at jeg kunne Google problemet, da deres erfaring også var den at Windows 10 havde skabt en del problemer.

Håber at I kan hjælpe mig, som I har gjort mange gange før i andre sammenhænge.

Mvh,
Sirus
Avatar billede SolManden Nybegynder
10. oktober 2015 - 20:15 #1
Tja hvis der ikke er gået en måned så kan du nå at fortryde din opgradering og gå tilbage til din Windows 7. Og hvis det hænger sådan sammen som du mener vil dit internetforbindelse jo så virke igen.

Windows 10 er stadig så nyt og der vil fremkomme en masse fejl det næste stykke tid. Og sikkerheden for at få løst disse fejl er nok ikke så stor så...

Læs her hvordan du kommer tilbage til Windows 7:
http://www.it-blogger.dk/fortryd-opgradering-til-windows-10/
Avatar billede 220661 Ekspert
11. oktober 2015 - 20:36 #2
prøv at tjekke om der skulle være en opdateret driver til dit netkort. Se evt om der i Windows Update under de frie opdateringer skulle være driver.
Hvis ikke undersøg producentens hjemmeside for driver til Win 10.

Men som #1 skriver har der været en del fejl når man har opgraderet som der ikke er på plads. Og det har der næsten altid været ved lanceringen af et nyt Microsoft system. Det er der ikke ændringer til.
Avatar billede pretttyfly Praktikant
14. oktober 2015 - 10:13 #3
hvis du LIGE har opdateret ligger windows 10 og kører opdateringer i baggrunden og "æder" alt din internet forbindelse, giv det et par dage og husk at genstarte engang imellem, og se om det ikke løser sig selv.