Avatar billede zeus76787678 Nybegynder
13. oktober 2015 - 10:20 Der er 1 kommentar

Menu bar åbner ikke tingene.

Hej alle.

Ved ikke om det er en bug i windows 10.

Min windows menu bar viser alt rigtigt. Åbner også tingene når jeg trykker på firefox osv.

Men når jeg trykker på lyd ikonet, wifi ikonet, ur og dato eller de andre. Så kommer den ikke frem med en pop up som normalt.

Ved ikke helt hvordan det skal løses.
Har kørt antivirus og malware scan.
Avatar billede jepzen Nybegynder
13. oktober 2015 - 15:27 #1
Har du kørt Malwarebytes, Adwcleaner og Ccleaner i nævnte rækkefølge?

Ellers prøv det.

Prøv eventuelt at køre "vedligeholdelsesopgaver" inde under fejsøgning.
(hvis den findes i Windows 10)

Kender ikke Windows 10 så godt.