Avatar billede seadogs Nybegynder
14. oktober 2015 - 09:59 Der er 3 kommentarer

ReadyNas duo kan ikke se alle filer

Jeg har en ReadyNas Due(en gammel sag) og kan sagtens tilgå den, men kan kun se 40 filer når jeg tilgår den på mit Samsung fjernsyn eller hvis jeg se den via min WD TV Live.
Har prøvet alt.
Flytte mapper rundt, lavet nye mapper, rescan media på Nas osv.
Men den bliver ved med at vise 40 film og ikke mere, kan simpelthen ikke finde ud af, hvor begrænsningen ligger.
Håber der er en som har en løsning, ellers må jeg opgive den.
Avatar billede supportsiden Professor
15. oktober 2015 - 02:38 #1
Er din NAS opsdateret med nyeste firmware ?
Avatar billede seadogs Nybegynder
15. oktober 2015 - 06:43 #2
Ja den tjekker automatisk og instalerer
Avatar billede seadogs Nybegynder
29. oktober 2015 - 06:27 #3
Jeg fandt en løsning i et andet forum et sted der skulle sættes et kryds i opsætningen