Avatar billede Uvanga Ekspert
22. oktober 2015 - 11:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opfordring til tilbagemeldinger!!!

Hermed en opfordring til tilbagemelding på stillede spørgsmål. Jeg ved det er et generelt problem, men alligevel vil jeg gerne opfordre de personer der stiller spørgsmål, om en mere promte tilbagemeldinger. Dem der byder ind med et svar, bruger trods alt tid og kræfter på at tilbyde en løsning. Det mindste man så bør forvente er en umiddelbar reaktion fra spørger. Og ikke at der går dage / uger, det tyder nærmest på ligegyldighed. Jeg har skrevet 0 point, da jeg regner med selv at lukke tråden;-) Men kommentarer er velset..
Avatar billede supertekst Ekspert
22. oktober 2015 - 14:14 #1
Enig..
Avatar billede aphandersen Juniormester
22. oktober 2015 - 14:21 #2
Er enig, men tænker egentlig også at Eksperten måske burde opgraderes på dette punkt (hvilket det også bliver snart). Jeg kunne godt tænke mig at der var en mulighed for alle brugere at kunne markere et svar som en løsning. Så hvis jeg opretter et spørgsmål og nogle så svarer på dette, kan der jo komme andre der har samme problem. Her kunne det være godt hvis de også havde mulighed for at markere, at den her løsning virkede altså for mig.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. oktober 2015 - 16:02 #3
Nu må vi se når det sker peddi. :-)
Jeg fik at vide at planen var først i oktober.
Men det er jo ved at være for sent ikke ;-)
De har før haft udsigter på forbedringer der har taget år før de blev lavet. Så så optimistisk er jeg ikke
Avatar billede Uvanga Ekspert
23. oktober 2015 - 05:44 #4
Forhåbentlig vil de omtalte forbedringer opper svarhastigheden. Tak for reaktioner, tråd lukkes hermed.