Avatar billede mj72 Juniormester
27. oktober 2015 - 09:52 Der er 1 løsning

Lille feedback-ikon på hver webside (alternativ til Siteimprove)

Siteimprove tilbyder et smart feedback-ikon på hver webside - www.frederiksberg.dk har det for eksempel nederst th.

Når man klikker, får man 5 ansigter og en lille inputbox. Simpelt og genialt.

Funktionen er en del af en større pakke, som koster 18.000 om året.

Det er ret pebret. Er der nogle, som kender et billigere alternativ?
Avatar billede mj72 Juniormester
13. november 2015 - 08:08 #1
UserReport.com er også en løsning, men kræver lidt tilpasning, hvis den skal være enkel og hurtig at udfylde.