Avatar billede Jeppe12 Nybegynder
27. oktober 2015 - 15:45 Der er 1 kommentar

Nyhedsbrev slide in

Hej.
Hvad kender i af Nyhedbrev slide ins?
Vil gerne have et som på http://www.supervin.dk/ - men det virker rigtig dyrt, for en lille nyoprettet.

Mvh
Jeppe
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2015 - 16:51 #1
Hej Jeppe

Det er ikke en svær ting at lave sådan rent teknisk, men det kommer an på hvad I har at system og hvordan I vil styrer indholdet.
Hvis du kan skrive url til jeres side og skrive lidt mere om dette, kunne man evt. lave en løsning til jer der benyttede det I allerede bruger i dag eller komme med forslag til hvordan det kunne laves.

Du skal også være velkommen til at skrive det til osj@device.dk

Vh
Ole Jørgensen