Avatar billede prof2004 Nybegynder
29. oktober 2015 - 13:43 Der er 1 kommentar

Ved. office365, outlook 2016 - emails kan ikke findes ved søgning

Hej

Er der nogen af jer der har styre på office365, outlook 2016.
Jeg har installeret produktet og har problemer med at finde gammel emails, især dem der er over 2-3 uger gammel.

Det er min sidst chance for at går tilbage til imap.
Har brugt en måned på projektet med dårlig resultater.

Tak.
Avatar billede supportsiden Professor
30. oktober 2015 - 23:56 #1
Du har vel taget en backup af din gamle Outlook til en PST fil ?
Du kan så restore til O365 eller drag'n-drop der fra hvis du åbner filen i O365 Outlook
Hvis postkassen er stor og internet forbindelsen er langsom kan det tage lang tid at replikere mail til skyen.

Når du kigger på dine mails i Outlook er der så ikke en linie i bunden efter de sidste mails du kan se hvor der står noget i retning af
"klik her for at hente flere" ?