Avatar billede Ontus Nybegynder
02. november 2015 - 09:26 Der er 2 kommentarer

Garmin Express

Efter tilbage skift fra Windows 10 til Windows 7 kan jeg ikke mere installere Garmin Express.
Ved afbrudt installation kommer Følgende skilt kom frem:
"The feature you are trying to use is on a Network resource that is unavailable".
Skiltet lukker, hvorefter følgende kommer op:
" The older vision af Garmin Express cannot be removed. Contact your technical support group".
Kontakter Garmin support, som svarer fælgende:
"Lyder jo lidt underligt.Der kan i dette tilfælde også være en relativt kendt windows uheldighed hvor registrerings databasen ikke har fået fjernet alle noteringer om at Garmin Express er blevet afinstalleret. Her kan det være en fordel at alliere sig med en Windows kendt, der ved hvordan RegEdit fungere for at fjerne henvisningerne til Garmin Express".

Hvad gør jeg ?

Mvh.
Avatar billede supportsiden Professor
02. november 2015 - 12:08 #1
Prøv med iobit uninstaller
http://www.iobit.com/en/advanceduninstaller.php
Installer ikke andet end det.
Jeg har selv været der med Garmin Express men jeg rensede det ud manuelt, det kræver sikker hånd og viden om registreringsdatabasen.

Jeg har så siden lært iobit uninstaller  at kende og det har hjulpet mig nogle gange. Det virker ret effektivt.
Avatar billede Ontus Nybegynder
03. november 2015 - 17:55 #2
Tak for forslaget, men, desværre, selv efter flere forsøg er det ikke lykkes at installere Garmin Express. Halvvejs gennem installeringen kommer skiltet "Installering mislykkedes". Derefter følger de tidligere nævnte beskeder/skilte.